Www

Američania strácajú dôveru, že môžu veriť sociálnym médiám

V najnovšej štúdii, asi polovica, 47 percent ľudí, ktorí počuli o roboty boli veľmi alebo trochu istí, že by mohli rozpoznať tieto druhy účtov na sociálnych médiách . V predchádzajúcej štúdii výraznejšie 84% vyjadrilo dôveru v špinenie pripravených správ.

fcb
 
Tu; to je to, ako Pew Research Center vysvetlil vtedy a teraz: „Približne polovica tých, ktorí počuli o botách (47%), je veľmi alebo trochu presvedčených, že ich môžu rozpoznať, a len 7% je veľmi presvedčených. -in-desať (38%) nie je veľmi presvedčených a 15% tvrdí, že nie sú vôbec istí, čo je v protiklade s dôverou, ktorú mali Američania v schopnosti odhaliť novo vytvorené správy: v prieskume z decembra 2016 84 % Američanov bolo veľmi alebo trochu dôverčiví v schopnosť rozpoznať doložené správy.
 
Takže, rýchlo dopredu do októbra 2018 a zdá sa, že väčšina Američanov nemôže rozlišovať medzi ľudskou poznámkou a komentárom, ktorý poskytol automatizovaný robot. A nie sú pobavení; budete musieť prejsť celú cestu na juh nájsť sociálne bots 'čísla na popularite prieskumu.
 
Galen Stocking, výpočtový sociálny vedec a Nami Sumida, analytik výskumu, napísali článok, ktorý informuje o prieskume a jeho zisteniach.
 
"Zatiaľ čo mnohí Američania sú si vedomí existencie sociálnych médií, menej je presvedčených, že ich môžu identifikovať. Približne polovica tých, ktorí sa dozvedeli o robotoch (47%), je veľmi alebo trochu presvedčených, že tieto účty môžu rozpoznať na sociálnych médiách, s Len 7% uviedlo, že sú veľmi sebadôverní, na rozdiel od toho 84% Američanov vyjadrilo dôveru v ich schopnosť rozpoznať novšie správy v skoršej štúdii.

média
 
Nový prieskum Pew Research Center skúmal americkú myšlienku o automatizovaných účtoch na platformách sociálnych médií a zistil, že mnohí si myslia, že sociálni roboti majú negatívny vplyv na spôsob informovania ľudí. Opozícia bola zjavná voči akejkoľvek organizácii alebo jednotlivcom, ktorí používali roboty na zdieľanie falošných informácií. Väčšina z nich tiež nesúhlasila s celebritami, ktoré používajú roboty, aby získali viac sociálnych stúpencov a politickú stranu, ktorá používa roboty na zdieľanie informácií, ktoré uprednostňujú alebo nepáči kandidáta.