Potraviny, ktoré by ste mali odstrániť z chladničky

Maslo
Hoci skutočné maslo je pre vás lepšie ako margarín, jesť príliš veľa nasýtených tukov môže prispieť k zvýšeniu telesnej hmotnosti. Jesť trochu tu a tam je v poriadku, ale už dostávate nasýtených tukov z plnotučných mliečnych výrobkov, mäsa a pečených potravín. Pridanie masla na vrchole je len extra tuk, ktorý nie je nutné. Ak máte chuť na maslo, skúste použiť avokádo na toast alebo sušienky namiesto toho.

máslo

Majonéza
Majonéza nie je nič viac ako tuk a kalórie. Skúste použiť horčicu v sendvičoch. Horčica má menej tuku ako majonéza a na výber sú rôzne druhy odrôd. Ak stále nemôžete odolať používaniu majonézy vo vašich sendvičoch, uchopte nádobu s pestom a použite ju s malým množstvom majonézy. Váš sendvič bude chutiť úžasne, ale bude mať menej gramov tuku.

Spracovaný syr
Individuálne zabalené syrové plátky alebo syr v plechovke sú naplnené konzervačnými látkami. Ak máte radi syr, zásobiť na extra-pravý čedar. Kto potrebuje falošný syr, keď môžete mať skutočnú vec? Použitím skutočného riešenia môžete použiť menej, aby ste získali rovnakú chuť.

Nádoba s uhorkami
Uhorky obsahujú veľa soli a žiadne živiny. Vyhoďte uhorky a dajte si ruky na kyslú kapustu. Kyslá kapusta je skvelá na sendvičoch alebo ako príloha k jedlám. Má tiež antioxidanty proti rakovine a probiotiká.

Ochutený jogurt
Ochutený jogurt je plný cukru a kalórií, ktoré budú ničiť vašu hladinu cukru v krvi a bude sa stavať do cesty vášho plážového tela, na ktorom ste pracovali tak tvrdo. Namiesto toho ho dajte niečo obyčajný jogurt. Vždy môžete pridať med alebo mrazené čerešne, ak vám chutí sladké.

dip

Diétna sóda.
Diétne sódovky sú nižšie na kalórie ako sódy plné cukru, takže pitie je v poriadku, ale nie je úplne prospešné pre váš systém. Umelé sladidlá sú spojené s mnohými problémami, ako je riziko mŕtvice alebo srdcových ochorení. Namiesto toho, pite radšej čistú vodu.